اینجا همه چی در همه

 مــرا ✿دخـتر خانـــوم✿ مے نـامــند 

 غرورے دارم 

 كـ‌ه براے تنها نبودن ،‌ لـه نمـﮯ شود 

 احساسـﮯ دارم 

 كـ‌ه با منطق ِگدايان نمـﮯ سازد 

 قلبــﮯ دارم 

 كـ‌ه هنوز تیزے خنجر نامردے را نخوردهـ استـــ 

 و زيـبايــﮯ هايـﮯ دارم 

 كـ‌ه حراج چشم هاے بيگانـ‌ه نخواهد شد! 


 اينگونه است مشق شب هاي دخترانه من...

 
منــــــــــــــ خوشبخــــــــــــــتم چون خـــــــــــدا رو دارمــــــــ

 

 



نظرات شما عزیزان:

امیرحسین
ساعت9:40---28 فروردين 1394
like dareh

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. پنج شنبه 6 فروردين 1394 . 18:17
اینجا همه چی در همه
ABOUT

خوش اومدی دوست عزیزم خوشحال میشم نطر بزاری
CATEGORIES
TAGS
OTHER



کد متحرک سازی عنوان وب

دریافت کد قفل راست کلیک